دسته‌بندی نشده

نصب سنگ اسلب

نصب سنگ اسلب

نصب سنگ اسلب :

نصب سنگ اسلب به مجموعه سنگ هایی گفته می شود که در ابعاد بزرگ و با ضخامت ۱.۸ و ۲ و ۳و  ۴ سانتی فرآوری می‌شود البته لازم به ذکر است که معمولاً فرآوری و نصب سنگ اسلب با قطر ۱.۸ یا دو سانتی‌متر صورت می‌پذیرد.
از نکات قابل ذکر سنگ اسلب به طبیعی بودن آن می توان اشاره کرد که هیچ گونه ماده شیمیایی در آن به کار نرفته که برای سلامتی مضر باشد .حتی سنگ اسلب را می توان در محیطی همچون آشپزخانه برای صفحات کانتر و کابینت استفاده کرد.

مزایا سنگ اسلب :

امروزه با کشف معادن بزرگ سنگ اسلب در اقصا نقاط دنیا دسترسی انسان به سنگ اسلب راحت تر شده و طیف رنگ و نوع سنگ ها این امکان را به ما داده که هرگونه سنگ را با هر شکلی که می‌توانیم تصور کنیم را داشته باشد.
یکی دیگر از مزایای سنگ اسلب بزرگ بودن آن است که به راحتی تمیز می شود و مثل کاشی یا سرامیک جرم نمی‌گیرد و معمولاً یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های خانم ها در منزل جرم گرفتن بین بندهای کاشی و دیوار است که به مرور زمان بند کاشی‌ها سیاه و کدر می شود اما سنگ اسلب این شکل را حل کرده است زیرا هیچ بندی ندارد که جرم بگیرد و به راحتی و بدون نیاز به مواد شیمیایی که برای انسان مضر است تمیز می شود.
از اصلی ترین موارد نکات سنگ اسلب به نداشتن جذب آب و داشتن تراکم بالای آن می توان اشاره کرد که جذب آب نداشته و استحکام بالایی برخوردار است البته به استثنای سنگ های مرمر و انیکس که بعداً درباره خواص آنها صحبت خواهیم کرد .
عمر طولانی و زیبایی این سنگ ها باعث شده که طراحان ومعماران  داخلی و خارجی ساختمان برای استحکام و ماندگاری بیشتر پروژه‌ها از سنگهای اسلب بیش از پیش استفاده کنند.
لازم به ذکر است که اسلب را در فضاهای داخلی ساختمان همچون سرویس توالت و حمام و صفحات کانتر و کابینت و آشپزخانه و شومینه و تی وی روم و بک لایت لابی‌ها و مشاعات بغل آسانسورها و نیز نمای ساختمان و غیره به کار می‌برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *